maanantai 1. elokuuta 2016

VAROITUS! Pitkä postaus;)




Anteeksi.
 Olen niin pahoillani ,että en ole postannut koko kesäloman aikana.  
Olen ollut reissussa ja viettänyt aikaa ulkona,niin ei ole tehnyt mieli istua sisällä tietokoneen ääressä.

Mutta nyt kuviin. Alussa näitte jo yhden  pelikortti kuvan joita innostuin ottamaan!



















Säästin tämän kuvan loppuun.
Asetin Aprilin istumaa ja olin juuri ottamassa kuvaa kun se horjahti ja kaatui!;)
 Vain yksi hevoskuva koska muut menivät pilalle. Aplodeja.








Toivottavasti tykkäsitte!
Toivoisin postaustahtini muuttuvan. :)

Terveisin: minä ja April

4 kommenttia:

  1. Todella kivoja kuvia^^

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihania kuvia!❤
    Nuo pwlikorttikuva on mun suosikkeja. Miten osaat rakentaa tuollaisen korttirakennelman? :O
    Itse yritin kerran, mutta se hieman räjähti. :"D
    Postaile taas pian!
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista